wtorek, 28 sierpnia 2012

Ostatnio mam sporo różnych spraw na głowie:-( przez co zaniedbałam troszkę wpisy. Niespodziewanie będą przeprowadzać remont instalacji CO w mieszkaniu, w którym obecnie mieszkamy z mężem. Od października na studia wrócą moje młodsze siostry i postanowiłam zrobić mały remont pokoju, który zajmowaliśmy bo niedługo się przenosimy do swojego mieszkania. Miałam wszytko zaplanowane a tu ten remont instalacji CO pokrzyżował nasze plany.

Ale wracam dziś do mojej pierwszej lalki bjd :-) Nie wiem czy przypominacie sobie mebelki, które odnawiłam. Nie miałam wtedy pomysłu na to co pozostało z małej komody.

Pozostałości po małej komodzie to para drzwiczek, piękne ażurowe boki i plecy z cienkiej sklejki. Po jakimś czasie zamarzyło mi się zrobienie z drzwiczek i boków toaletkę w stylu ludwikowskim. Do jej zrobienia kupiłam balsę różnej grubości, nożyk do ciecia, farbę oraz złoty i turkusowy pisak.


 Drzwiczki i ażury zostały przemalowane, tył ażurów wypełnia jedwabna tkanina. 
W toaletce otwierają się drzwiczki i obie szufladki.
Dodałam malowane ręcznie  turkusowe wzory.
Detal drzwiczek ze złotymi ażurami na tle jedwabiu.Całość malowana farbą w kolorze ivory.

 Buteleczki perfum i inne akcesoria toaletowe robiłam lub przemalowywałam sama.
Szufladki z dorobionymi uchwytami to wycięte z boków mniejsze ażury.
Lustro ozdobiłam papugami pozostałymi ze starych już nie noszonych kolczyków.



Tak prezentuje się moja lalka ze swoją toaletką. Mam zamiar dorobić jeszcze krzesełko.


Zostały mi jeszcze przycięte 2 pary dekorów z boków i mam zamiar zrobić komodę w stylu toaletki.

4 komentarze:

  1. REWELACJA! Toaletka wyszła znakomicie! A i projekt komody bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) właśnie wróciłam z urlopu i zabieram się powoli za kończenie komody

      Usuń
  2. zaniemówiłam. serio. nie wiem nawet, co pochwalić najbardziej... w sumie chyba pomysłowość.... butelki, uchwyty, papugi, wykonanie (te nogi i te szuflady!)... wKomoda zapowiada się równie fantastycznie.... !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namęczyłam się nad nią trochę ale jestem bardzo zadowolona z efektu :-) Mam nadzieję, że komoda też wyjdzie ciekawie.

      Usuń