piątek, 17 maja 2013

Moje mieszkanko cd.

Dziś pokażę kolejne pomieszczenia z mojego mieszkania.
Tak oto prezentuje się biało-szaro-czarna łazienka, do której wprowadziłam trochę koloru w postaci dodatków.


W przyszłości nad geberitem powstaną do samego sufitu ukryte szafki w MDF białym połysku.
Mam w planach umieszczenie w jednym froncie foto mozaiki, do której użyję prezentowanej poniżej pracy włoskiego artysty Fornasettiego.
  



 Czarny WC oraz szafka pod umywalkę fajnie wyglądają ale wymagają sporo pracy :-)


Podobały nam się niskie brodziki ale z myślą o dziecku zdecydowaliśmy się na wyższy, obudowany mozaiką. Taki brodzik będzie mógł służyć za mini wannę, transparentne szyby wyglądają nowocześnie ale są niestety trudne w utrzymaniu czystości.

Jeśli chodzi o kuchnię to jest ona w formie aneksu połączona z salonem.


Kuchnia też stonowana, fronty z podfryzowaniami bez uchwytowe, czarny blat ze zlewem i płytą. Zdecydowałam się na biały piekarnik żeby mniej rzucał się w oczy i wtapiał w szafki.
Brakuje nam jeszcze szkła na ścianę, które chcemy dać zamiast płytek.




Kuchnię od salonu oddziela wyspa (od strony kuchni z szufladami od strony salonu z półkami na książki )



A tak wygląda wnętrze w sztucznym oświetleniu. Wyspa oklejana jest PCV ze świecącą listwą led, podświetlone są też półki z książkami.


A to krzesło po mojej renowacji, prezentowałam już na swoim blogu, teraz stoi dumnie w holu.
Obok niego na ścianie pojawiła się zabawna fototapeta.

Mąż chciał coś w komiksowym stylu ale w końcu właśnie ta nas zachwyciła i podpasowała również kolorystycznie.
 
Docelowo w salonie ma się jeszcze pojawić zabudowa z TV w kolorystyce szafek kuchennych ale to dopiero w przyszłości :-)

A tu jeszcze pokażę jak ostatnio udekorowałam moje mieszkanie na wieczór panieński mojej koleżanki. Impreza była w stylu francuskim i nawiązywała do zainteresowań i zawodu przyszłej panny młodej.




Zabawa była wyśmienita :-) Teraz mam ochotę na kolejne przyjęcie tematyczne, może w końcu uda się nam zorganizować przekładaną już parapetówkę dla znajomych.












3 komentarze:

  1. Rewelacyjny minimalizm kolorystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, natrafiłam na Twój blog poszukując dekoracji w stylu francuskim na wieczór panieński przyjaciółki. Bardzo fajnie wystylizowałyście pokój :). Czy mogłabyś mi doradzić, gdzie mogłabym dostać takie elementy dekoracyjne jak wieża Eiffla, flagi francuskie, rurki do napojów z motywem wieży? Naprawdę świetnie ten pokój wygląda. Pozdrawiam/ Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam ;)
    Chciałam zapytać o wysokość brodzika . Jakie ma wymiary ?
    Pozdrawiam, Justyna

    OdpowiedzUsuń